Saturday, December 30, 2006

ZAYIFLIYORUM

Benim zayıflama trenimin vagonları dolması gerekiyor. Bunlar benim sayemde, gayretimle, DENGE Zayıflamadaki doktorlarımın desteği ile olacak.
Denge Sağlıklı Zayıflama Merkezinde zayıflamanın,
diyet yapmanın dışında, sağlıklı zayıflamayı öğreniyorum.
Vücudumun yağ kaybetmesinin zayıflama olduğunu artık iyice kabul ettim.
Diyette başlamadan önce kendi kendinize de olsa bir eğitim süreci tanımanız gerekir.
BU NE?
Diyete başlamadan önce öğrenmeniz gereken bazı şeyler var.. Öncelikle vücudunuz size inanmalı. Onu aç bırakmayacağınızı bilmeli. Bu anlaşmayı yapabilmeniz için eski alışkanlıklarınızdan kurtulmanız gerekir. Diyetisyen ESRA KURT bana bunu sakin sakin kabul ettirdi.
Örneğin kahvalti saatim geldi, ya da erken kalktım. Örneğin bayram sabahı. Erkekler camiye gittiler. Ben evdeyim. Midem de bir kazınma. Normalde iki saat de beklerim daha fazla da. Eskiden şöyle düşünürdüm. Şimdi yersem bir de geldiklerinde yiyeceğim onun için sabretmeliyim...
Bu alışkanlıpımı değiştirebilmek için bir kaç ayımı vermem gerekti.
Peki bayram sabahı ne yaptım?
Dörtte bir elma yedim.
Mideme bir şey gonderdim.
Bir bucuk saat sonra evde olacaklar, kahvaşltı baslayacak.
Çantamın içinde, ya da cebimde daima bir ara öğünüm var.
Mutlaka ziyafet sofrasını beklememe gerek kalmıyor.
Bazen davete de gitsem gitmeden önce gelen bir ara ögünümü yapabiliyorum.
Biz trenimizin bir vagonuna bunu yerleştirelim.
Günü alti öğüne bildük. Yemek aralari dört saati asla geçmemeli, bes saate doğru gidiyorsa yağlar da depolanmaya çıktı demektir. Bunun limiti dört saat.
Önce yemek saatlerine yani altı öğüne alışmak gerekiyor. BUnun aç kalmaktan daha zor bir alışkanlık oldupunu söylemeliyim. Ama zamanla bu zevke bile dönüşebiliyor. Şöyle de diyebilirim size yaşam sevinci bile verebiliyor.

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...