Friday, March 27, 2009

BURSA KİTAP FUARI


Bütün yazar arkadaşlarım canla başla çalıştı. Bursalı yazar kardeşlerimle buluşmak, Bursa'daki kitap sevgisini görmek benim yazma isteğimi doruklara çıkardı. Okunduğunu bilmek düşüncelerimi geliştirdi. Yalnız olmadığımı anladım, yazmaya sıkı sıkıya bağlandım. Bursa okuyucusu bana çok ümit verdi. Yazıyorum, biliyorum ki Bursa'da okuyucularım var. Maillerle doldu taştı bilgisayarım. Anneleri gördüm son kuruşuyla çocuğuna kitap alan, babalar vardı. Çocuğuyla bilgi ve deneyimlerini paylaşan, özenle kitap seçen. Bursalı yazarlar, gazeteciler, sanatçılar siz şanslısınız; okuyan bir şehrin okutan yazarlarısınız. Bütün Bursa halkını yürekten kutluyorum. Bursa'nın bu özelliği hiç kaybolmasın. Basını da bunu fark edip desteklemelisi en güzel birliktelik.

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...