Friday, February 01, 2013

YAŞAM KOÇLUĞU
SERTİFİKA PROGRAMI UCI de
6218 Adobe Circle, Irvine, CA Verano Commons, UCI
KENDİ YAŞAMINIZIN KOÇU OLUN
Bulunduğum yerden yaşamıma ne katabilirim? Nasıl daha rahat yaşar, nasıl daha sevilen biri olabilirim? Maddi olarak zeng...inlik kazanmamın yollarını bulurken; manen nasıl güçlenebilirim? Ailemi kendimle nasıl taşıyabilirim? Öfkemi, sevgimi, kıskançlığımı nasıl kontrol edebilirim?

Yaşam Koçu yolumuzda yüzlerce soruya yanıt bulmak üzere yola çıkıyoruz. Bu öyle bir yol ki, kendinizdeki değişikliği hemen fark edebileceğiniz ve fark ettirebileceğiniz bir eğitimin içinde olacaksınız. Eğitim mi alıyorsunuz, eğleniyor musunuz, yoksa duygusal bir beraberliğin içinde misiniz? Huzurlu yaşamayı, başarmayı, bütün potansiyelinizi kullanmayı öğrenmek ister misin? Yeni koçluk serüvenimizde yol arkadaşları arıyoruz. Bizimle olmalısınız. Çağın mesleğini tanıtmaya, çağın mesleğinin özelliklerini kendinize yüklemeye hazır mısınız?

Bilgesoy Eğitim Kurumları Uluslararası Yaşam Koçu Yazar Filiz Tosyalı, Koçluk Dansı, Ben Böyle Bilmiyordum, Sınırsız Eğitim, Annem Babam Yaşam Koçum kitaplarının yazarı.

Kahem Koçlarını(Kadıköy Halk Eğitim), Bilge Koçlarını (Bilgesoy Eğitim Kurumları), Kartal Koçlarını(Kartal Halk Eğitim), Lions (Uluslararsı Lions Denekleri)Koçlarını ve daha bir çok kurumun koçlarını yetiştirdi. Çok sayıda özel eğitim verdi. ICF International Coaching üyesi. Dusod Derneği Kurucu Başkanı, “ Filizin Kalemi Kişisel Gelişim Kamp Yöneticisi”

23 Şubat: 11:00-16:00
24 Şubat: 13:00-18:00

Ucret: $200 (kisi basi)


6218 Adobe Circle, Irvine, CA
Verano Commons, UCI

Kayit ve bilgi icin Aysu Dinc (949) 690-4033 den ulasabilirsiniz
Devamını Gör


No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...