Monday, February 26, 2007

FIKRA
CESETLER
Nebraska'da yaşlı bir adam yaşardı. Patates ekini icin bahçeyi bellemesi gerekiyordu, lakin bu cok zor bir işti. Tek oğlu olan David ona yardım edebilirdi fakat o da hapisteydi. Yaşlı adam oğluna bir mektup yazdı ve müşkülatını izah etti.

Sevgili David,
Patates bahçemi belleyemeyeceğimden kendimi çok kötü hissediyorum. Bahçeyi kazmak için oldukça yaşlanmış sayilirim. Burada olsan butun derdim
bitecekti. Biliyorum ki sen bahçeyi benim için hallederdin.
Sevgiler Baban;

Bir kaç gün sonra oğlundan bir mektup aldı;

Babacığım,
Allah aşkına bahçeyi kazma, ben oraya cesetleri gömmüştüm.
Sevgiler David

Ertesi gün sabaha karşı 4'de FBI ve yerel polis çıkageldi ve tüm sahayı kazdı fakat hiçbir cesede rastlayamadı. Yaşlı adamdan özür dileyerek gittiler.

Aynı gün yaşlı adama oğlundan bir mektup daha geldi.

Babacığım,
Şimdi patatesleri ekebilirsin. Bu sartlarda yapabileceğimin en iyisini yaptım.
Sevgiler David

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...