Monday, February 19, 2007

LİONS KÜLTÜREL ETKİNLİKLER KOMİTESİ
Brüksel'e gidiyoruz. Doğa Eğtim Kurumlarının resim sergisi Brüksel'de açılıyor. Yardım amaçlı olan sergi MONTY HOTEL salonlarında açılacak. yardım amaçlı açılacak olan serginin geliri bir yardım kuruluşuna bırakılacak. Konu ADIM ADIM TÜRKİYE
yağlı boya ile hazırlanan resimler, yetenekli Doğa Eğitim Kurumları çocuklarının fırçalarından.
Sizler de MONTY Hotelde olun. Boş bir tuval, katılan konukların fırçalarıyla dolacak... Hazırlanan tablo BARIŞ temasını taşıyacak. Tabloya fırça vurabilmeniz için bizimle olmalısınız.
8 MART gunu saat 18.00 de bizimle olun.
Sizleri bekliyoruz.

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...