Wednesday, October 14, 2009

Şanlı Urfa EDEBİYAT dedi.





Dusod XS Ajansla birlikte

Şanlıurfa'da çocuklarla gençlerle ve halkla buluştu. değişik etkinliklerle sesimizi duyurduk. Ayşe Yamaç, Hüsnan Şeker, Ayhan Can, Lion Yazar Nebahat Ercan, Nihat Ercan, Lion Ceyhan Canoğuz, Lion sanatçı Ümit Kireççi, Lion Filiz Tosyalı ve eşim Avukat Hamit Tosyalı, Çizer Rıdvan Şoray, Yazar Nilay Yılmaz sanat için bir aradaydık. Şanlıurfa Belediyesinin davetlisi olarak katıldığımız etkinlik içinde Urfa’nın bütün güzelliklerini yaşadık, bir rüya gibi geçen günlerimiz. Celal Canoğuz'un çektiği muhteşem fotoğraflarla can buldu, renklendi şekillendi. Şiir Dinletisi, basını bir araya getiren panel, benim hazırladığım MUTLULUK ÇEMBERİ semineri, nasil yazıp nasıl yayınlatılacağının konuşulduğu seminer çok renkli geçti. zaman zaman Türk halkının kaderi gibi görülen aksaklıklar yaşansa da biz mutlu gittik mutlu döndük. Bize bu şans verenlere binlerce teşekkür. Ümit Kireççi çocuklara mükemmel saatler yaşattı. Çizgi roman atölyesi rengarenk, değişik yaş grubundan çocuklarla doluydu. Güldüler çizdiler. En büyük öğrencisi de benim eşimdi. Çizdikleri bir anı olarak arşivlere geçti. Ümit her ne kadar kötü çizdi dese de bana göre en güzeli onun çizdikleriydi, dava dosyalarından sonra oturup da en ciddi yaptığı işlerden biriydi. Sadece o çizerek mutlu olmadı, zor bir sanat dalında zaman harcadığı için beni de mutlu etti.
Mutluluk çemberi oluşturmanın sonunda beş kişiyle kişisel olarak ilgilenebilme şansını yakaladım. Onlara yararlı oldum. Hepsi kadındı ve çözmeye çalıştıkları evlilikle ilgili düşünce ve konulardı.

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...