Saturday, March 13, 2010

Çocuklar ve gençler için YAZ KAMPI YAZ KAMPI için bizi aramalısınız KAMPLAR DEVAM EDİYOR


siz de kampa katilmak için bizi arayın şartları size göre planlayalım
filiztosyali@yahoo.com
0090-2165672242
0090-5336666903
0090-2523638469
Cihan Ceyhan Kocaeli 16 yaş
Kamp çok güzeldi. Arkadaşlar çok iyi. Çizgi Roman Atölyesi benim
için çok ilginçti.
Bilge Çöpür- Bodrum 11 Yaş
Ben filiz teyzeyle 6 yaşımdan bu yana etkinliklere katıldım. Kamp da bu etkinliklerden biri çok mutlu oldum. Kamp mükemmeldi. Aqupark da çok eğlenceliydi. Seneye yine kamptayım
Sibel Kaşdaş-Antakya 14 Yaş
Gezmek, dikiş, nakış, tiyatro, kişisel gelişim her şey mükemmeldi. Biz çok şanslı gençleriz.
Gökhan Yüce-Kütahya 15 Yaş
Üzerimdeki şımarıklığı attım. Kazancım somsuz. Burayı bu insanları çok sevdim Ben seneye yine buradayım, yani Bitez’de. Olta, elektrik aparatları, tiyatro ve geziler hangisini anlatsam
Beliz Eker-İstanbul
Geçen yıl bu kamptaydım. Plan yapılmamıştı. Gelen bir telefonla ikinci kez kendimi kampta buldum, haberim böyle oldu. Gazete çıkarmak, haber yapmak, gezmek, tiyatro hangisini anlatsam her şey çok güzel. Seneye belki yine gelirim. Burada mutluyum. Hakan oteli çok seviyorum.

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...