Sunday, November 11, 2007






Evinizde ailenizle sicacik bir odada otururken akliniza dusunemeyeceginiz bir olayin icinde kendinizi bulabileceginiz gelmez.
Onlar hic biri sabah evlerinden suc islemek icin cikmadilar, ama ne yazik ki islediler ve kanun onlari br cezaevinde tutsak etti.
Cogu pisman diye dusunuyorum.
Davet uzerine Sincan Cezaevine gittim. Oradaki tutuklularla bulustum. Onlari dusundurebildiysem, biraz gulumsetebildiysem ne mutlu bana.
Nasil basa cikilacagini anlattim. Kapimizdan ciktigimiz anda karsilastigimiz insan tiplerini yagmurlara benzettim.
Bazilari muson yagmuru gibidir insanlarin, bazilari saganaktir, bazilari da ahmak islatan. Birlikte basa cikmayi konustuk onlarla. Foto[raflar cezaevinden sizin icin. bilmek istediklariniz bir maille size gelir.

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...