Monday, November 05, 2007

Maksi sekiz yasinda Bremen de yasayan bir cocuk. bazen devlet adamlarinin gezisinda mihmandar olarak bir cocugu nicin sectiklerini onu taniyinca anladim. Bir cocuk yazarinin da rehberi cocuk olmaliydi. Onun gozuyle Hamburg'u dolasirken onlarca proje yakaladim. Hepsini tek tek uygulama hayalleri icinde Hamburg'u dolastim.
Gemiler kizaga cekilmisti. Ustalar icinde calisiyordu. Tamir edilmekte olan o gemileri de cocuklu aileler gezebiliyordu. iscilerin hazirladiklari bir bardak cayi icip yardim sandigina para atilarak destek verilmasi de hos bir bulustu. Maksi de gemileri boyle tanimis, etrafi sularla cevrili Hamburg'u boyle sevmisti. Istanbul'da kac cocuk gemileri gezmistir diye cok dusundum.

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...