Wednesday, September 17, 2008

Şiir Kitabı ÇIkarmak Yayımlamak

Koçluk çalışması internet üzerinden de gerçekleştirilebilir. İlk görüşme veya ara görüşmelerden biri yüz yüze yapılmalı.
Kızınız ya da oğlunuz yazmaya meraklıysa onu yalnız bırakmamalısınız. Ben yazarlara koçluk yapıyorum. Bir telefonunuz bu gorusmeyi sağlar.
Emeksiz hiç bir şeye kavuşulmaz.
Bütün bunlar karar veren biri için hiç de zor değil, ama sizin bir yaşam koçuna ihtiyacınız var. Kariyer ya da eğitim koçluğu da diyebilirsiniz. Bireysel ya da kurumsal koçluğa ihtiyacınız olduğunu düşünüyorsanız da beni aramalisiniz.
Koçluk hizmetiyle başarılarımın bana geri dönüşünde, anlatılanlardan etkilenmemem olanaksız.
Kendinizi bir yazar olarak gördüğünüzde ancak bana hak verebilirsiniz. Özellikle gençler yeteneklerini değerlendirmeli. 21. Yüzyıl bilgi çağı oldu diyebiliriz, ama her şey sanatla desteklenmek zorunda. . Herşey metodlarla çözülüyor. Bir öyküye baktığınızda ne kadar olduğunu hemen anlamanın yolu eğitimden geçer. Olana kadar yapılan çalışmalar da koçluk seansları içinde değerlendirilmeli.
Yasam Tasarımı Uzmanı
ICA Koç Filiz Tosyalı
00905336666903

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...