Tuesday, November 15, 2011

BEKLİYORUZ 05336666903

Filizin Kalemi Yazar Okulu
Tüyap Kitap Fuarında bekliyoruz.
Yer:3. Salon BU YAYINLARI STANTI
Saat: 11.30-16.00
Gün:19 Kasım 2011Cumartesi
Filiz Tosyalı yazarlık eğitimi verdiği çocuklarla Tüyap Kitap Fuarında buluşuyor
sekiz yaşındaki Doğan Alp, hayal dünyasının etrafındakileri şaşırttığı küçük yazar adayı. “Aklımdan geçenleri döksem sayfalarım biter.”
Doğan Alp’in öyküsü, bir susamın kalabalıktan canının sıkılması ile başlıyor. Susam “Pat” diye yere düşüp, simitten ayrılıyor. “Of be kurtuldum” diyor. Tam bu sırada evin hanımı elektrik süpürgesiyle yere düşen susamı almak isterken; evin akıllı çocuğu; parmağıyla susama dokunuyor. Onu alıp oyuncak trenin üzerine koyuyor. Böylece susam süpürgeden kurtuluyor, trenin üzerinde maceraları başlıyor. Duru Divriklioğlu henüz sekiz yaşında, sayısız ödül sahibi oldu. Şu anda Duru Brüksel yolcusu. Nedeni de yazdığı bir öykünün hediyesi.
Kayra düşünerek konuşan çocuklarımızdan biri. “Öykü yazarken kendimi içinde gibi hissediyorum.
Arda geleceğin yazar adaylarından biri. “Ben yazı yazarken mutlu oluyorum. Yazı yazmak eğlenceli. Yazı yazmak önce benim için çok zordu, ama buraya gelmeye başladığımdan beri, bana çok kolay geliyor. Gerçekten çok şey öğreniyorum. Öğrenmeyi de öğrendim.” Derken Arda, bizleri kendisine hayran bırakıyor.

Kerem 9 yaşında Bilfen İlk Öğretim Okulu öğrencisi
Onun yazma disiplinine hayran olmamak olanaksız. Dengeli ve tutarlı davranışları yazılarına da sinmiş bir durumda. O şimdiden ön sıralarda olmayı başardı.

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...