Thursday, July 17, 2008

FİLİZ TOSYALI ÜMİT KİREÇÇİ Yazışması
DUSOD KAMPI YORUMLARIMerhabalar Filiz hanim ve Tum Cocuk Yazini,Hani derler ya "birini tanimak icin onunla calismak gerekir"! Filiz hanimin birbirine dolanan laflarina baktiginizda goreceginiz uzere gercekten eglenceli ve heyecan verici bir kamp sureci yasadik ve yalan yok Filiz hanimla calsimis olmaktan ve onu is basinda gercek haliyle tanimaktan inanilmaz bir mutluluk duydum. Ve... Ve Filiz hanimin esi Hamit beye de dedigim gibi ben "guzel sozler siralamak yerine gostermeyi tercih edenlerdenim" . Bu kampta cocuklara, sanata, emege, cabaya bir gidim olsun saygisizlik edildigini gorseydim hic ugrasmaz isimi gorev gibi yapar donerdim. Ama tam tersine muazzam bir caba ve iyi niyet gorerek isi sahiplendim ve en iyisi icin calistim. Bu da Filiz hanimi is basinda tanimakla gerceklesti :))))))))))) )))Cocuklar gazeteye haber yapti, kisa film cekti, tv'de programa cikti ve gosteri yapti, tiyatro oyunu sergiledi, tekne gezisine cikti, okudu, kaliteli sohbetler etti, sairlerden siir dinledi, tavsan adasina gitti, koylari gezdi ve her birinde denize girdi v.s.İnanilmaz komik bir paraya unutulmaz bir 10 gun gecirdi cocuklar.Daha tam istedigim haberleri yapamadim ama yine de Filiz hanimin cabalariyla baslayan ve dahil olabildigimiz sanat kampinda neler yapildigini gormek isterseniz:http://liladuslerti yatrosu.blogspot .com/adresine girebilirsiniz. Birbirini daha once tanimayan 9-17 yas arasi cocuklari sikmadan, biktirmadan, eglenceden mahrum etmeden bu kadar uretken yapabilmek.. . Hem de 8 gunde (ilk gun tanisma-yerlesme, son gun yolculuk hazirligi).. . Gercekten harika bir kampti :))))))))))) ))))))))) ))))))))) ))))))))) ))))))))) Zaten Sky Turk'te gozleri parlayan delilerden de anlayacaksiniz :)Ümit KireççiDüþEvi Org. Tiy. Yay. Þti.Lila Dusler Tiyatrosu Genel Sanat YönetmeniKervangeçmez sok. Kuzuoðlu Ýþ Mrk.No 2 Kat 8 Daire 65Mecidiyekoy/Ýstanbul0 212 213 07 01http://liladuslerti yatrosu.blogspot .com/http://cizgiromanok urlariplatformu. blogspot. com/--- On Thu, 7/17/08, Filiz Tosyali wrote:From: Filiz Tosyali Subject: [Cocuk-Yazini] DUSOD KAMPI SKY TURK deTo: cocuk-yazini@ yahoogroups. comDate: Thursday, July 17, 2008, 1:41 PMDuspd kampi icinde umit Kireççi'yi tanışma şansım oldu. Mükemmeldi. Çocuklar çok şey kazandı. Belki o da benim için güzel şeyler yazabilir, ama en iyi Ümit'ti birlikte unutamayacağımız güzellikler yaşadık; tabi cocuklarla, gençlerle. CUMARTESI SAAT 14.00 de başlayacak Çağatay Yolda programının bir köşesinde biz varız.Çağatay Yolda programında CUMARTESİ bizi izler misiniz? Haber de olsa izlemenizi isteriz. Kaçıranlar üzülmesin en az on kez verirler.Filiz Tosyalı

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...