Sunday, July 06, 2008

BODRUM YAZ KAMPI ÇOCUK VE GENÇLİK YAZ KAMPI Kamplar gençlerin gelişimini sağlar

Rezervasyon: 0252-3638469
02523638269
0533666903
Sernek: 05438228409
Yaz Kampı
Çocuk Kampı
Aile Kampı
Bebeklerle Kamp
Bizim için otel içinde kampçılık yapmak
Yaşamınıza kamp yaşamı içinde bir renk katmak. Kişisel gelişime katkı sağlamak
Neler dediler?
Ben Zeynep Kurtoğlu(14), Böyle bir kampın olacağını öğrendiğimde gerçekten çok sevindim. Yaşadığım sınav geriliminden sonra, biraz dinlenmek ve aynı zamanda tek başıma ilk defa tatile çıkmanın verdiği sorumlulukla hayata bir adım önde başlamanın verdiği keyif için buraya gelmeyi çok istedim. Burada insan evinde gibi. Bilirisniz bir insanın “kendimi evimde gibi hissediyorum” demesi için. O yerin bir çok özelliklerinin olması gerekir. Bu özelliklerin hepsini kampta buldum. Burada denize ve havuza girip, eğlenyoruz.her öğrenci kendi ilgi duyduğu alanda çalışmalar yapıp kendini geliştiriyor.Keşke ülkemizin her yerinde böyle eğitici içeriği olan aynı zamanda eğlenmenin ve dinlenmenin birlikte olduğu kamplar olsaydı,daha bilinçli daha sorumluluk sahibi bireyler yetişirdi.Belki her yerde yok ama ardıklarınız Dusod kampında fazlasıyla var herkesi bekliyoruz.
KAMPLAR YAŞAM TASARIMI
YAPMALARINI SAĞLIYOR
Dusod Yaz Kampında etkinlikler büyük bir hızla devam ediyor. 10 ar günlük devreler halinde devam eden kamp içinde; yüzme etkinliği yanında, kurdele nakışı, olta ve elektrikli mini ev ara aletleri yapma sanatının geliştirilmesi. Yazı atölyesi harıl harıl çalışırken kuvvetli dostluklar kuruluyor. Çocuklar için yaz kamplarının değişik etkinliklerle süslenmesi onları yaşama hazırlanmasını sağlıyor. Bütün çocukları bu kamplara davet ediyoruz.
Temmuz ayında 10 gün devam edecek tiyatro, film atölyesi ve yazı atölyesi kayıtları da devam ediyor. İlhami Ahmet Örnekal okulunun öğrencilerinin yanında değişik okullardan ve ekonomik çevrelerden öğrencilerin de katıldığı kampta; çöpler ayrıştırılıyor, su ve elektrik özenle kullanılıyor. 119Y Lions Yönetim Çevresi ve Dusod Derneğinin öğretmenlerinin eğitim verdiği kampta her şey çocukların mutlu olmaları geleceğe güölü hazırlanmalrı için planlanıy9or. Niçin sorusuna yer verilmeyen kampta, nasıl daha iyi olabilirim çalışmaları yapılıyor.

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...