Sunday, November 12, 2006

ARKADAŞIM GÜLNUR CUFALI 5.5 YAŞINDA

Çocuklarınıza vereceğiniz değer mutlaka bir gün geri döner... Onları başarının doruğuna çıkarır... Sağlıklı , başarılı ve mutlu bir çocuk yetiştirme yolunda; çocuğunuza değer vermek göstereceğiniz sevgi kadar önemlidir. Sağlıklı ilişkiler ve sağlıklı ruh yapısına sahip çocuklar için www.bodrummerkez.com köşe yazılarımı okumanızı öneririm.
Yazılarım her hafta güncellenir. Özel sorularınız için yanıt da bulabilirsiniz.
GÜLNUR'LA
yeni tanıştık. O henüz 5.5 yaşında
Size bir fotoğrafını ekleyeceğim.
BU BLOGTA bir özellik var. sadece açılan sayfa değil,
ilgi alanlarim da yenilenir. Lütfen dostlar
yandaki bölümleri de gezin...
Belki sizin ilginizi çeken konu,


"mustafa cufali" Adres Defteri'ne EkleYahoo! DomainKeys bu mesajı göndereninin kimliğini onayladı; gönderen: yahoo.com. Ek bilgi
Konu:
iyi ki yazdın
Kime:
filiztosyali@yahoo.com
OKUYUCULARIMDAN GELEN MAİLLER
BENİ ÇOK MUTLU EDİYOR

Sevgili Filiz abla,
Ben 5,5 yaşındayım. Senin kitaplarından birisini aldım. Adı
Güliz’in Kuşu. Seni çok seviyorum. Ben yazmayı bilmiyorum. O nedenle
başka kişilere yazdırıyorum ve okutturuyorum. Okumayı bilmiyorum
ama İngilizce oyun oynuyorum.
Hoşça kal Filiz abla,
Gülnur Çufalı
azı ve fotoğraf orada olabilir...

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...