Saturday, November 25, 2006

DİYET DEVAM EDİYOR

Bana diyet yapmak değil, ama altı öğün yemek yemek çok zor geldi. Meğerse ben yemek yeme konusunda tam bir özgürlük içindeymişim. Acıktığımı da anlamıyorum. Şu bitsin öyle yerimlerle devam eden yaşam bitti benim için. Ben bu alışkanlığı edinsem bana yeter.
İnsanlara acır oldum. İdealleri var, kilo varmek. Hedef kilo olmamalı bence. Hedef alışkanlıkları değiştirmek, ya da yeni alışkanlıklar edinmek olmalı. 6 Öğün yemek yemeyi başaran birinin kilo alması çok zor.
Saatlere tam uyamasam da bazı prensipler edindim. Dört saatten fazla aç kalmama gibi. Ara öğünleri mutlaka kuralına uygun geçirme... Galiba bu iş bitecek. Ama ne yazık ki spor yapamıyorum, dışarıya da çıkamadım, bin tane nedeni var.
Bence bu hafta kesin biraz daha yağ gitti. Doktorum bana bakalım İstanbul'a dönüşümde nasıl bir sistem uygulayacak. Güliz de Hamit'te yağ eritmiş. Su içmedikleri için Vücut su toplamış verdikleri kilo görünmüyormuş.
En güzel tarafı ne biliyor musunuz, benim zayıflamama benden başka sevnenlerin de olması. Onlar belki de benim zayıflamamı benden daha çok istiyorlar...
Hepinizi seviyorum Denge Çalışanları.

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...