Wednesday, November 22, 2006

YÜRÜYÜN HAREKET EDİN ZAYIF KALIN

Erdem Onaran
Murat Gökçen
Ender Saraç
Nutra Silim
Akademi Spor(Göztepe)
Zayıflamak için başvurduğum kişiler...
Beni on kilo on beş kilo zayıflatmayı başardılar, ama ne yazık ki yaşamımı değiştiremediler. Şimd mutluyum. Bir yıl kendime terapi yaptım. Beni yürümek ve spor yapmak korkutmuyor...
Yaşantımdan arabayı çıkardım. İstanbul kazan ben keğçe dolaşabilirim. BU BİR ZAYIFLAMA ÖYKÜSÜ...
Yürümekten nefret eden ben yürümeyi öğrendim.
Ender Sarac'ı hatırlamadan geçemiyorum.
Dünyada 1.5 milyon kişi her sabah uyandığında sadece ayağını yere basabilmek için Allah'a dua ediyor. Lütfen yürüyün.
Bir yıl kendimi eğittim. Yürüyorum Ender Sarac bey...
Spordan Beden öğretmenlerim nefret ettirmişti. Çanakkale Merkez Lisesinde... atletizmle başladığım spor bütün yaşamımı esir aldı. Atletizmle başlayan pek çok insan spordan nefret ediyor, şaşırarak gördüm.
Diyetim devam ediyor... Ama spor yapamıyorum...
Yarın yürümeliyim...
Hülya Avşar, Zerrin Özer, Gülben Ergen, Nurseli İdiz aklıma gelen kilo sorunlu sanatcılar... Acaba zayıf ve kilo almayan hanımlar olmak için şöhretlerinden vazgeçerler miydi?
Ben de hep oturdum, hep çalıştım, hep zamnı iyi kullanarak kitaplarımı yazdım... acaba hem yazıp hem hareket halinde olamaz mıydım? Galiba olamazdım...
Keşke hareket etseydim... Neler kaçırdım, yğzmeyi bilmeyen biri gibiyim, neler kaçırdıpımı tahmin edebilir misiniz?

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...