Tuesday, November 14, 2006

Hürriyet Gazetesinden Yardım İstedim.

Vergi vermek benim VATANDAŞ olarak borcumdur. Suç işlediysem cezami da çekmeliyim.
Ama Postacinin bana getirdigi ve bana verirken pek cok insana giden tarfik cezalari beni acikcasi sasirtti. Odemem gerekşyorsa tabi ki odeyecegim, ama bir yanlislik mi var... Coculmesi gereken bir sorun mu lutfen yardim edin...
Trafik Ceza Tutanagi Mkb. 479527
Ceza tutanagi vardir. BN-479527(bilgisiyle geldi)
Duzenleyen trafik Bodrum
Itfaiye kavsagi Bodrum suc yeri
Sucu isleyen Huseyin kizi Kadriye filiz tosyali
Adresim Goztepe
Plakam 34 ntu 45
bu araba o tarihte benim uzerimdeydi. Ama arabayi 2000 yilinda sattim.
Boyle bir suc isledigimi de hatirlamiyorum. Su ana kadat Trafik sucu islemedigim icin de bir ayricaligim oldugunu saniyorum. Cunku ben trafik.com uyesiyim. Bu benim gururuma dokunuyor. Arabami kullanan bir baskasi islediyse bu cezalar araba satilirken ortaya cikmiyor mu... Yedi sene onceki bir sucu kabul etmeli miyim? Ben hakkimi HUKUK yoluyla arayabilirdim ama 5.600.000 nasil bir ceza. Suclunun goz rengine kadar trafik ceza makbuzlarina yazan ulkelere imrenerek mi yasamaliyim?
Filiz Tosyali
0216*5672242

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...