Sunday, November 05, 2006

İZEL YILMAZ /KEŞAN


Bu gün fuara gidebilmek için o kadar zorlandım ki... Deniz otobüsünden indim, gidecek araba bulabilmek için kilometrelerce yürüdüm. Okuyucularımla bulustum unutur gibi oldum. Ama en sevdiğim okuyucularımdan biri olan İzel Yılmaz resmini gönderince çok mutlu oldum. İzel Krşan'da yaşıyor. Hazal da onun ikizi... İzel yazarların çocuklar için kurduğu çocuktançocuğa.com yazin gurubunun da üyesi. Bence bu grubun üyesi olabilmek bir ayrıcalik.
İzel mükemmel bir genç kız, grupta da çok seviliyor. Pek çok ünlü yazar şu anda İzel Yılmaz'ı tanıyor. Şimdi siz de onu tanıdınız...
Keşan'a İzel için gideceğim, davet bekliyorum

No comments:

YAZARLIK EĞİTİMİ BAŞLIYOR

KİLERCİBAŞI lİONS MERKEZİ GELECEĞİN YAZARLARI FARKINDALIK EĞİTİMİ KİTABINA GİDEN YOL. KALEM TUTAN ELLERİ DÜŞÜNEN BEYİNLERİ FARKLILIK ATÖLYES...